17 درصد البرزی‌ها در مناطق فرسوده زندگی می‌کنند

معاون عمرانی استاندار البرز گفت: بیش از 714 هزار نفر از جمعیت استان البرز در مناطق فرسوده زندگی می‌کنند که این جمعیت 17 درصد ارزیابی می‌شود.

 17 درصد البرزی‌ها در مناطق فرسوده زندگی می‌کنندبه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،علی درویش‌پور معاون عمران و برنامه‌ریزی استاندار البرز در نشست بازآفرینی استان البرز که با حضور مديرعامل شرکت بازآفرینی و معاون وزیر راه و شهرسازی همراه بود و در سالن جلسات شهدای دولت برگزار شد، گفت: اهمیت بازآفرینی باید مورد توجه قرار گیرد، رشد جمعیت شهرنشینی از مواردی است که نیازمند برنامه‌ریزی و کار است، ناگزیریم برای ارتقاء سطح زندگی آن‌ها تلاش کنیم.
معاون عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه این تلاش نیازمند هزینه است تا بتوانیم از آسیب‌های پس از آن جلوگیری کنیم، گفت: 714 هزار نفر از جمعیت ما در محلات مورد هدف بازآفرینی قرار دارند، عدد قابل توجه است و بیش از 17 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.
او با اشاره به اینکه سعی داریم اثر بخش رفتار کنیم و نمی‌خواهیم فعالیت‌ها بدون ثمر بماند، افزود: هیأت اجرایی با چند جلسه مقدماتی فعالیت خود را آغاز کرده است.
درویش‌پور گفت: نشستی که رئیس جمهور با استانداران داشته است به بحث بازآفرینی مراکز فرسوده تأکید شده است، این امر بیانگر اهمیت موضوع است.
او افزود: البرز شاهراه‌ بیش از 12 استان کشور است و رسیدگی به این حجم از تردد ها و ارتقاء شاخصه های توسعه نیازمند تلاش و کمک تمامی ارگان‌ها و ادارات است.
درویش‌پور گفت: در حوزه تهسیلات با توحه به محدودیت و تراکم جمعیت و وسعت اندک البرز، سیاست های کلان باید تغییر کند و تسهیلات جذاب و منطقی ارائه شود.

انتهای پیام /و

لزوم بازآفرینی مراکز فرسوده در البرز

برچسب ها: راه ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.